Eseményjegy Kezelés

Egyszerűsítsd az eseménykezelést a Jeegy átfogó platformjával. Hozz létre eseményeket, add el a jegyeket és kezeld a résztvevőket zökkenőmentesen.

Hogyan Működik

Kövesd átfogó lépésről lépésre útmutatónkat a sikeres események létrehozásához és kezeléséhez

1

Fiók Beállítás és Bejelentkezés

Kezdd útadat biztonságos fiók hozzáférés megkapásával az eseményadminisztrátorodtól. Miután az adminisztrátorod létrehozta a fiókodat, megkapod a bejelentkezési adatokat és azonnal hozzáférhetsz átfogó irányítópultunkhoz, ahol egy központi helyről kezelheted az összes eseményedet.

2

Esemény Létrehozása

Használd az esemény létrehozó varázslónkat az eseményed beállításához. Add meg az esemény nevét, határozd meg a helyszín nevét, listázd a helyszíneket vagy résztvevőket, töltsd ki az összes esemény részletet és add hozzá a fizetési részleteket. Nincs szükség márkajelzésre.

3

Jegytípusok Konfigurálása

Jelenleg nem szükséges különböző jegytípusokat beállítani. Egyszerűen hozzáadhatsz jegyeket névvel, egyetlen fix áron (nincs korai kedvezmény vagy kedvezmény) és megadhatod a kapcsolódó helyszíneket.

Jegy Konfigurációs Lehetőségek:
  • Jegyek hozzáadása névvel, egyetlen fix áron (nincs korai kedvezmény vagy kedvezmény) és a kapcsolódó helyszínek megadása.
4

Esemény Közzététele és Megosztása

Miután az eseményed konfigurálva van, tedd közzé, hogy élővé és elérhetővé váljon a résztvevők számára. Generálj egyedi megosztási linkeket különböző közönségek számára, beleértve a nyilvános regisztrációs oldalakat, admin hozzáférési linkeket és recepciós beléptetési portálokat. Oszd meg közösségi médián és email kampányokban.

Megosztási Lehetőségek:
  • Nyilvános regisztrációs oldal a résztvevők számára
  • Admin irányítópult hozzáférési linkek
  • Recepciós beléptetési portál
5

Külső Fizetések Kezelése

Minden fizetést külsőleg kezel az esemény szervezője. Amikor egy résztvevő rákattint a "Vásárlás" gombra, az esemény fizetési utasításai - amelyeket az "esemény - fizetési részletek" részben konfiguráltál - automatikusan elküldésre kerülnek a résztvevőnek.

A külső fizetés után ellenőrizned kell, hogy megkaptad-e a pénzt (pl. bankod vagy fizetési alkalmazásod ellenőrzésével). Ezután manuálisan frissítsd a jegy státuszát "megvásárolt"-ra az oldalon a résztvevő rendelésének megerősítéséhez.

Külső Fizetési Munkafolyamat:
  • A résztvevő látja és megkapja a fizetési utasításokat jegyvásárláskor.
  • A szervező fizetést kap a platformon kívül.
  • A szervező függetlenül ellenőrzi a fizetés átvételét.
  • Az ellenőrzés után a szervező "megvásárolt"-ként jelöli meg a jegyet a rendszerben a rendelés megerősítéséhez.
  • Nincs automatikus fizetésfeldolgozás vagy visszatérítés - a státuszt manuálisan kell frissíteni.
6

QR Kódos Beléptetés

Egyszerűsítsd az esemény belépését fejlett QR kód szkennelési rendszerünkkel. Minden jegy egyedi QR kódot generál, amely szkennelhető a helyszín bejáratánál. Mobilbarát beléptetési alkalmazásunk offline működik és azonnali validációt biztosít, csökkentve a várakozási időt és biztosítva a zökkenőmentes eseményfolyamot.

Beléptetési Funkciók:
  • Minden jegy egyedi QR kódot generál, amely szkennelhető a helyszín bejáratánál.
  • Mobilbarát beléptetési weboldalunk tökéletesen működik minden eszközön - asztali, tablet és mobil.
  • Nincs szükség további szoftverre vagy hardverre - csak használd a telefonod vagy számítógéped a QR kód szkenneléséhez.
  • A jegy státuszok ellenőrzése a kóddal vagy az első emailben kapott linkkel.
7

Jegylista Megtekintése és Nyomtatása

Az irányítópult oldalán átfogó listát találsz az eseményed összes jegyéről státuszaikkal együtt. Ez lehetővé teszi, hogy könnyen nyomon kövesd a regisztrációkat, fizetéseket és beléptetéseket egy helyen.

Szükséged van fizikai vagy egyszerűsített digitális másolatra? Nyomtathatsz egy tiszta, nyomtatható verziót a jegylistáról közvetlenül az irányítópultról, megkönnyítve a helyszíni kezelést és ellenőrzést.

Irányítópult Jegylista Funkciók:
  • Teljes lista az esemény jegyeiről az irányítópultról.
  • Élő státusz frissítések minden jegyhez (pl. foglalt, megvásárolt, beléptetett).
  • Tiszta, formázott verzió nyomtatása a jegylistáról offline vagy ajtóban történő használatra.
  • Segít az esemény műveletek és manuális ellenőrzések egyszerűsítésében.

A Jeegy Előnye

Emeld fel eseményeidet mindenütt megbízható szervezetek által használt funkciókkal.

Gyors Bevezetés

Állítsd be az eseményedet és kezdj el jegyeket eladni percek alatt intuitív platformunkkal.

Növeld eseményeidet erőteljes eszközökkel - az értékesítéstől a belépésig és azon túl.

Készen állsz az eseményeid átalakítására?

Csatlakozz több ezer eseményszervezőhöz, akik a Jeegy-t bízzák meg jegykezelési igényeikre

Kezdd el az Utadat